Strony

piątek, 20 listopada 2015

Polskie wnętrza #1. Loft pod Berlinem





Dzień Dobry Moi Kochani!



    Co Wy na to, aby pozachwycać się trochę tym, co jest dziełem naszych rodzimych projektantów/architektów i co może być prawdziwym powodem do dumy? To będzie oczywiście ranking subiektywnie przeze mnie wybranych wnętrz- mam jednak nadzieję, że będziecie podzielać moje gusta :)))



 No to zaczynamy!

















































































(fotografie- Karolina Bąk)



     Jacek Kolasiński- do bieli stanowiącej tło jego projektów z ogromnym wyczuciem dodaje plamy koloru tak, że właściwie każdy przedmiot stanowi obiekt do niczym nie zmąconej kontemplacji. W dodatku pielęgnuje polską kulturę, tradycję i rzemiosło. W jego projektach podziwiać możemy polskie plakaty, kolekcje polskiej ceramiki z lat 50 i 60tych oraz polskie kilimy z lat 1930-50. Część mebli jest zaprojektowana przez autora wnętrza, a pozostałe to autentyki z połowy XXw., które zostały poddane renowacji.



Inne projekty jego autorstwa obejrzycie tutaj:




     Moim zdaniem powinny podobać się i tym co kochają design z połowy XXw. i fanom stylu skandynawskiego, i minimalizmu,  i oczywiście industrialnej surowizny. Mam rację, czy może jednak się mylę?



Marta.