Strony

sobota, 18 lipca 2015

Green (TROPICAL BEDROOM) Island




 Dzień dobry! :)))



 Być może właśnie w tej chwili przebywacie na zasłużonym urlopie? A może wróciliście już naładowani słoneczną energią,  albo tak jak ja pakujecie właśnie walizki?? 

Ciekawa jestem kto z was zwiedza w tym roku egzotyczne miejsca, a kto zdecydował się na wyjazd w nasze góry, na Mazury lub nad morze?


...


Pamiętacie Gosię i jej Green (KITCHEN) Island?

Gosia zaprasza swoich gości na tropikalne wakacje w projektowanej dla nich sypialni.

Pomimo gorącej atmosfery słowem-kluczem otwierającym drzwi tego pokoju jest EKLEKTYZM.

 Lubię trochę namieszać, aby efekt był wyjątkowy...

Tym razem cała historia zaczęła się od cudownej tapety Cole&Son- Palm Jungle.












źródło zdjęć: pinterest.com

 
I od metalowego łóżka, które zostało zakupione wraz z domem- w brzydkim szarym odcieniu, a które postanowiłyśmy przemalować na czarno.


Wakacyjną aurę sypialni dopełnia wschodni dywan i rustykalne surowe stołki, pełniące funkcję stolików nocnych.


Reszta to mieszanina klasyki (biała komoda, zasłony w pasy, lustro sunburst/starburst)
oraz skandynawskiego minimalizmu-  lampa wisząca, kinkiety i wazony-gąsiory w pięknym zielonym odcieniu. 



Przygotowałam dwa mood boardy z projektowaną sypialnią.


Pierwszy to typowy kolaż-układanka:





 
A drugi to mój ulubiony kolaż-wizualizacja:
 





Wzory i kolory są dość intensywne, ale ponieważ jest to sypialnia przeznaczona dla gości- ważne było uzyskanie wyjątkowego klimatu, jaki będzie towarzyszył przebywającym w nim osobom. Mam nadzieję, że dostarczy im niezapomnianych wrażeń!


 Ciekawa jestem Waszych opinii.

:))

 A wszystkim urlopowiczom życzę udanego wypoczynku, bo podobno zapowiada się upalny tydzień! My spędzimy go w sielskiej i rodzinnej atmosferze nadbużańskiej wsi, pozdrawiam serdecznie!