Strony

środa, 23 grudnia 2015

Życzenia świąteczne!









     To już ostatni moment na składanie Bożonarodzeniowych życzeń! Jutro już nikt nie będzie zaglądał na blogi- będziemy podekscytowani zajmować się ostatnimi przygotowaniami do Wigilii, niektórzy z nas będą w drodze, aby zdążyć na wieczerzę z najbliższymi. Jest to czas podarowany w prezencie  naszym Rodzinom, tym których widujemy na co dzień i tych, których mamy okazję widywać tylko od święta...








***


     Dziękuję Wam wszystkim, którzy TU mnie odwiedzacie- mojej Rodzinie, moim Przyjaciołom, Znajomym, moim Koleżankom Blogerkom, które dzięki temu miejscu poznałam, wszystkim, którzy zostawiają pod postami miłe słowa, i tym, którzy wpadają w odwiedziny całkiem anonimowo! To dzięki Wam to miejsce żyje, a ja mam motywację, aby opowiadać Wam coraz to nowe historie. Wiele się dzięki Wam nauczyłam i mam nadzieję, że Wy również skorzystaliście z tych moich poszukiwań!










    Życzę Wam tego co w życiu każdego z nas najważniejsze- MIŁOŚCI, ZDROWIA, OPTYMIZMU i niech Święty Mikołaj przyniesie Wam w swoim worku SZCZĘŚCIA tyle, aby starczyło na każdy dzień nadchodzącego Nowego Roku!